Regulamin sklepu

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem: https://beautyclinicpro.pl prowadzony jest przez:
    • PJ Patrycja Jaros
    • ul. Boremlowska 48/55, 04-347 Warszawa
    • NIP: 1132350772
    • e-mail: [tu wpisz adres kontaktowy]
  2. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym, składania zamówień, płatności, dostawy oraz prawa konsumenta.
  3. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną kosmetyków za pośrednictwem sieci Internet.

§2 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać 24/7 poprzez stronę internetową sklepu.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
  3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

§3 Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny podane w sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
  3. Dostępne formy płatności:
    • Przelew tradycyjny
    • Przelewy online (np. Przelewy24)
    • Płatność kartą (jeśli dostępna)
  4. Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w ciągu 3 dni roboczych, chyba że wybrano opcję płatności natychmiastowej.

§4 Dostawa

  1. Dostawa zamówionych produktów realizowana jest na terenie Polski.
  2. Koszty wysyłki pokrywa klient (chyba że zaznaczono inaczej).
  3. Sklep zobowiązuje się do realizacji zamówienia w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania płatności.
  4. Przesyłki realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich lub paczkomatów InPost.

§5 Odstąpienie od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
  2. W przypadku chęci zwrotu klient powinien skontaktować się ze sklepem mailowo.
  3. Zwrotom nie podlegają produkty:
    • otwarte lub używane
    • z naruszoną plombą higieniczną
    • wykonane na indywidualne zamówienie
  4. Koszt odesłania towaru ponosi klient.

§6 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową.
  2. Reklamacje należy zgłaszać mailowo lub pisemnie wraz z opisem problemu i dokumentacją (np. zdjęciem).
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni.

§7 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest PJ Patrycja Jaros.
  2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i zgodnie z obowiązującymi przepisami (RODO).
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

§8 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.